O Francúzkach je známe, že do svojho šatníka vyberajú kvalitné, elegantné, navzájom ľahko kombinovateľné kúsky so strihom zvýrazňujúcim postavu. Napriek tomu nepôsobí ich outfit nudne a sú vždy šik. Nie je to však len oblečením. Francúzka si uvedomuje, že k sebavedomému sexi výzoru patrí aj zdravie, ktorého stav sa odráža predovšetkým na pokožke.
Podľa zahraničných médií podľahol 85-ročný slávny módny návrhár rakovine pankreasu. Tajil ju pred svetom do poslednej chvíle, pre neho samého bola tiež nečakaným šokom.
Nový typ organizácie oblečenia v šatníku poteší nielen vašu peňaženku. Prestaňte plytvať každú sezónu na trendy, na ktoré si o pár mesiacoch ani nespomeniete. Nechajte sa zlákať ľahkosťou minimalizmu, ktorý šetrí prírodu, čas a často aj nervy.
Tak z tohto pôjdete do kolien. Nič úžasnejšie sme za posledné mesiace nevideli. Ak chcete mať trochu väčšiu kontrolu na svojím vlastným telom, potom si začnite precvičovať tento úžasný triky
So silnejúcim účinkom hrejivých lúčov začína prevažná väčšina z nás riešiť známu otázku: Čo si obliecť, aby sme sa v lete cítili skutočne dobre a aby sme minimálne tak dobre aj vyzerali? Riešenie je tak jednoduché.
Módna šou značky Victoria’s Secret sa nepochybne vypracovala na jeden z najdôležitejších módnych podujatí vôbec. S istotou sa dá o tejto fenomenálnej šou tiež povedať, že ide o najsexi prehliadku v módnom svete. Kým klasické prehliadky svetových módnych domov očaria najmä ženy, na Victoria’s Secret Fashion Show sa tešia viac muži.
Určite netreba zdôrazňovať, že krásne a upravené nechty by mali byť samozrejmosťou každej ženy, ktorá chce byť trendy. Nechty totiž tiež podliehajú móde.
Naučte svoju bielizeň hovoriť rečou vášho tela.
Španielsko meria a váži ženy, aby zistilo ich skutočné miery. Kampaň, ktorej cieľom je skoncovať s reklamou predvádzajúce superštíhle modelky, slávi prvé úspechy. Podľa predpokladov odborníkov pod vplyvom takejto reklamy môžu vzniknúť závažné poruchy v príjme potravy, ako je anorexia, teda chorobná nechuť k jedeniu. Španielska vláda chce ukázať, že väčšina žien neodpovedá vyziabnutému ideálu módneho priemyslu. Preto presvedčila popredných výrobcov módneho tovaru, aby pre obchodné výklady a módne časopisy vyberali modely väčších veľkostí.