6 tipov ako správne konzultovať v Klik-Klinik – II. časť

Trápi vás zdravotný problém a radi by ste využili konzultáciu s odborníkom cez internet? Poradíme vám, ako na to..
Zdroj foto: Shutterstock.com
**Prvú časť článku si môžete prečítať tu:**

6 tipov ako správne konzultovať v Klik-klinik - I. časť


4. Priloženie príloh

V závislosti od typu konzultácie máte nárok na priloženie určitého počtu príloh. Systém umožňuje načítať prílohy s maximálnou veľkosťou 199 MB. Ak máte nárok na 1 prílohu už tá môže mať takúto veľkosť. V prípade, že máte nárok na neobmedzený počet príloh, máte k dispozícii ten istý objem dát, t.j. 199 MB. Podporované formáty súborov sú: jpg, jpeg, JPG, gif, pdf, doc, docx, xls, png, txt, zip, rar.

V interentovej klinike môžete odborníkovi poslať aj dokumentáciu z vášho vyšetrenia, ktorú máte vo forme RTG, USG, PET, CT a MR snímok, čiže po vyšetrení röntgenom (RTG), ultrazvukom (USG), pozitrónovou emisnou tomografiou (PET) počítačovou tomografiou (CT) či magnetickou rezonanciou (MR).

Keďže výsledky z týchto vyšetrení majú svoj špecifický formát, odporúčame vám použiť program na komprimovanie (zipovanie) súborov (napr. WinRAR, WinZip, 7-Zip a pod.), kedy bude výsledný súbor v podporovanom formáte zip alebo rar.

5. Systém úhrady za konzultáciu

Platba za konzultáciu je realizovaná formou úhrady cez platobnú kartu, pričom môžete využiť nasledovné typy kariet: VISA, VISA ELECTRON, MasterCard, Diners Club International, Maestro.

Pri takejto internetovej platbe bude od vás systém požadovať:

  • číslo karty
  • platnosť karty
  • CVC kód

Po potvrdení platby za konzultáciu banka danú čiastku na vašom účte vinkuluje minimálne 7 dní. Peňažné prostriedky reálne z vášho účtu odídu až v prípade, že vám odborník zašle odpoveď.

Objednávka konzultácie alebo platba nebola úspešná?
  • Dôležité je, aby vaša karta umožňovala platby na internete, tzn. musí mať na zadnej strane CVC kód – verifikačný kód karty.
  • Pre potvrdenie platby je nutný návrat na stránku Klik-Klinik. Po zaplatení musíte pár sekúnd počkať na automatický návrat na našu stránku alebo môžete kliknúť na link, ktorý Vám systém ponúka. V prípade, že toto potvrdenie nebude realizované Vaša konzultácia nebude zaznamenaná.
  • Ďalším dôvodom môže byť preťaženie platobného systému alebo výpadok internetového pripojenia. V takomto prípade stačí vytvoriť objednávku ešte raz.
  • Platbu kartou môže banka vyhodnotiť ako nedôveryhodnú transakciu, ale táto situácia väčšinou nastane pri zahraničnej platbe, preto to banka môže zamietnuť.
  • Nedostatok financií na vašom účte.

6. Ukončenie konzultácie

Po tom, čo ste dostali odpoveď od odborníka máte možnosť vyjadriť svoju spokojnosť s odpoveďou a tým konzultáciu ukončiť. Na základe vášho vyjadrenia dostávame spätnú väzbu, ktorá nám pomáha v napredovaní a prispôsobovaní služby s dosiahnutiu vašej maximálnej spokojnosti.

Ak sa rozhodnete využiť doplňujúce otázky, bude môcť získať podrobnejšie informácie o vašom zdravotnom probléme a možnostiach liečby. Samozrejme, aj po ich využití môžete vyjadriť svoju spokojnosť, čím zároveň konzultáciu ukončíte.