Nový luxusný očný krém pomáha omladiť vašu pleť o 15 rokov

BRATISLAVA 26. septembra (WBN/PR) – Spoločnosť Amway predstavuje svôj doteraz najpokročilejší výrobok proti starnutiu pre jemnú pleť okolo očí. Prírastok do kolekcie ARTISTRY™ Creme LuXury pomáha omladiť pokožku na úrovni buniek, zmierňuje poškodenie a ponúka komplexné výhody. Nový očný krém je súčasťou kolekcie ARTISTRY™ Creme LuXury. Od roku ...

BRATISLAVA 26. septembra (WBN/PR) – Spoločnosť Amway predstavuje svôj doteraz najpokročilejší výrobok proti starnutiu pre jemnú pleť okolo očí. Prírastok do kolekcie ARTISTRY™ Creme LuXury pomáha omladiť pokožku na úrovni buniek, zmierňuje poškodenie a ponúka komplexné výhody.

Nový očný krém je súčasťou kolekcie ARTISTRY™ Creme LuXury. Od roku 2008 už viac ako milión žien po celom svete vyskúšalo výhody transformácie pleti prostredníctvom luxusnej rady LuXury. Teraz poskytuje oblasti okolo očí komplexnú starostlivosť ARTISTRY™ Creme LuXury Očný krém postavený na rovnakej technológii. Obidva produkty sú výsledkom výskumu vedcov pracujúcich pre ARTISTRY, ktorí skúmajú starnutie pokožky.

Obidva produkty ARTISTRY™ Creme LuXury obsahujú vzácnu exkluzívnu zložku Cardiolipin, ktorá dokáže kožným bunkám dodať energiu. Receptúra ARTISTRY™ Creme LuXury Očného krému pomáha potlačovať tmavé kruhy pod očami, zvädnutú kožu, jemné vrásky, vejáriky a vráščitý povrch. Cardiolipin je vzácna ušľachtilá látka zo skupiny lipidov, ktorá je v jadre kožných buniek a dokáže doplňovať a obnovovať bunečnú energiu. Látka má takú silu, že dokáže pleť oživiť, povzbudiť a rýchlo dosiahnuť výsledky.

Pri vývoji ARTISTRY™ Creme LuXury a ARTISTRY™ Creme LuXury Očného krému zmiešali vedci cardiolipin s tromi ďalšími prísadami: L-karnosin, ktorý pomáha povzbudzovať kožné bunky z vnútra, patentované roxisomy a patentovaný špenátový výťažok pomáhajúci opravovať DNA pleti, ktorú môžu poškodiť voľné radikály. Tieto sú generované, keď bunka vyrába energiu.

Výsledná technológia CellEffect využíva túto zmes k revitalizácii, povzbudeniu, korekciám a ochrane pokožky. Výsledkom je hladšia, pevnejšia a prejasnenejšia pleť. Klinické testy preukázali, že ošetrovaná pleť sa správa ako o 15 rokov mladšia.

V rámci receptúry ARTISTRY™ Creme LuXury Očného krému technológiu CellEffect dopĺňajú polyméry umožňujúce lepší liftingový účinok na ovisnutú pleť, čo sa obvykle prejavuje v hornej časti oblasti očí a prírodné výťažky, ktoré pleť vyhladzujú a hydratujú, čím potláčajú začervenanie, tmavé kruhy a jemné vrásky.

Krém je balený v kvalitnom atraktívnom obale a jeho nanášanie je neobyčajne príjemné. Bohatá krémová textúra ARTISTRY™ Creme LuXury Očného krému umožňuje rýchle vstrebávanie. Krém naviac nie je dráždivý a pokožka je potom hebkejšia a jemnejšia. Je možné ho tiež používať ako základ pre make-up.

Odporúčaná MOC: 139,17,-EUR

Amway je jednou z najväčších firiem priameho predaja na svete. Spoločnosť Alticor Inc., ktorá je materskou firmou Amway, dosiahla v roku 2011 celkového obratu 10,9 mld.USD. Amway bola založená v roku 1959 podnikateľmi Richom DeVosom a Jayom Van Andelom a má sídlo v meste Ada v Michigane v USA. Amway ponúka spotrebný tovar a podnikateľskú príležitosť prostredníctvom siete viac než 3 miliónov nezávislých distribútorov vo viac ako 100 krajinách a teritóriách sveta. Najpredávanejšími výrobkami Amway sú doplnky stravy, vitamíny a minerály značky Nutrilite, výrobky starostlivosti o pleť a skrášľujúca kozmetika Artistry a zariadenia na úpravu vody eSpring. Spoločnosť svoje výrobky vyvíja, vyrába a poskytuje potrebnú logistickú podporu prostredníctvom dcérskych spoločností Access Business Group a útvarov Alticor Corporate Enterprises.

Ďalšie informácie na: www.amway.com, www.amway.sk